Features
ویژگی های هر سیستم
01
مدیریت کارکنان
- مدیریت اطلاعات کارکنان ( شامل بیش از 50 مورد اطلاعات دقیق شخصی و استخدامی پرسن1
- ثبت کلیه سوابق پرسنل(شامل سوابق خدمتی ،مقاطع تحصیلی، ،ایثارگری و…..)
- ارائه داشبوردهای مدیریتی اطلاعات کارکنان
- مدیریت حساب های بانکی کارکنان
- ثبت و نگهداری کلیه مدارک و مستندات استخدامی کارکنان (مدارک شناسنامه ای ، امضای دیجیتال و…)
- حفظ سوابق تغییرات کارکنان در تمامی بخش های سیستم (لاگ تغییرات)
- ثبت شغل و محل خدمتی کارکنان
- ثبت انواع استخدامی و
- گزارش سابقه خدمتی پرسنل و خلاصه اطلاعات کارکنان
- ثبت دوره های آموزشی گذرانده شده کارکنان
- امكان دريافت گزارشات در فرمتهاي مختلف از جمله Word، Excel، PDF و …
02
قرارداد و احکام
- دارای ویرایشگر متنی قوی با امکانات فوق العاده برای تعریف قالب قرارداد
- امکان تعریف قالب قرارداد به تعداد نامحدود
- تعریف عنوان و شرح حکم و پیش فرضهای حکم به تفکیک انواع گروههای استخدامی
- تعیین روش محاسبه عوامل حکمی بهشکل دلخواه و به تفکیک انواع گروههای استخدامی
- امکان صدور احکام و قراردادها به تفکیک پرسنل
- امکان صدور حکم مکانیزه پس از صدور قرارداد
- پشتیبانی از انواع ارزهای مختلف(ریال ،دلار ،یورو و …)
03
حقوق و مزایا
- ارائه داشبوردهای مدیریتی اطلاعات پرداختی کارکنان
- معرفی جداول بیمه ای، تعیین سرانه ها و درصد سهم کارفرما و مستخدم و پیمایش جداول سالهای قبل
- معرفی جداول مالیاتی و پیمایش جداول سالهای گذشته
- تعریف معافیت مالیاتی و درصد محاسبه مالیات
- امکان ثبت اطلاعات حقوقی (افزایشات و کسورات) به صورت گروهی با توجه به گروه پرداخت، نوع استخدام و محل خدمت
- امکان انجام عملیات محاسباتی به صورت فردی و گزینشی
- محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان براساس آخرين حكم كارگزيني و جدول حضور و غياب ماهانه منطبق با قوانين
- امكان تهيه فایل بيمه ، ليست خلاصه بيمه و فایل بيمه تامين اجتماعی و ديسكت بيمه خدمات درمانی
- امكان تهيه ليست ماليات ، ليست خلاصه ماليات و فایل ماليات وزارت دارایی
- امکان محاسبه نامحدود عملیات محاسباتی قبل از بستن ماه حقوقی
- امکان پرداخت عیدی و پاداش به نسبت کارکرد در هنگام محاسبه حقوق
- امکان پرداخت پاداش ویژه به نسبت تعداد روز کاری
- امکان بستن ماه حقوق پرداختی
- امکان تعریف انواع وام ها برای پرسنل و کنترل اقساط پرداختی ایشان و تعریف قسط بندی برای وام ها
- امکان تعریف فرمولهای محاسبه انواع مأموریت
- امکان ثبت کسورات و افزایشات خاص به صورت گروهی و فردی
- امکان پرداخت عیدی به صورت گروهی و فردی
- امکان پرداخت سنوات خدمت به صورت گروهی و فردی
- ارائه گزارشات لیست حقوق، اضافه کاری و ماموریت پرسنل به تفکیک نوع استخدام، محل خدمت ،گروه پرداخت و یا به صورت کلیه موارد
- ارائه گزارش کسورات به تفکیک نوع کسورات، نوع استخدام، گروه پرداخت، محل خدمت
- ارائه گزارش لیستهای ریز مزایا و کسورات پرسنل با توجه به نوع استخدام، محل خدمت، گروه پرداخت و…
- ارائه فایل بانک برای پرداخت حقوق، اضافه کار، ماموریت، پس انداز
- ارائه فایل برای مراکز مختلف بیمه ای
- ارائه فایل برای لیست پرداخت بن و دیگر افزایشات بدون اعمال در حقوق و کسر مالیات
- ارائه قالب های متفاوت برای گزارشات مانند Excel و PDF
- امکان ثبت حقوق و مزایای سالیانه مشمولین قانون کار
- ارتباط با سیستم حضور و غیاب وثبت کارکرد ،مرخصی و ماموریت پرسنل
- امکان تهیه فایل بانکی جهت پرداخت الکترونیکی حقوق پرسنل
- امکان تعریف فرمول محاسبه مالیات بر اساس بخشنامه های اراده شده اداره دارائی
- صدور فیش حقوقی پرسنل به صورت فردی و گروهی در ماه های مختلف
04
حضور و غیاب
- برنامهریزی ،تخصیص و مدیریت شیفتهای کاری به صورت روزانه و هفتگی برای هر کارمند و بخش، با قابلیت تنظیم دقیق زمانهای شروع و پایان شیفتها.
- ثبت ورود و خروج بهصورت خودکار و دستی
- تایمشیت و تایملاین شخصی هر کارمند به صورت فردی و نمایش تایملاین روزهای کاری، مرخصیها، غیبتها و ماموریتها با قابلیت پیگیری جزئیات.
- تعریف سیاستهای مرخصی و ماموریت به صورت (ساعتی، روزانه و …) با نمایش لحظهای مانده مرخصی و ماموریت برای هر کارمند.
- دستهبندی وضعیتهای حضور (کار، اضافهکاری، غیبت به صورت رنگبندی و نمایش گرافیکی جهت شفافیت وضعیت حضور.
- شناسایی و هشدار تایملاینهای ناقص و اصلاح خودکار تایملاینهای ناقص براساس برنامهریزی و سیاست شیفتها.
- امکان ورود و خروج دادهها برای گزارشدهی: وارد کردن دادههای اکسل و استخراج گزارشهای حضور و غیاب برای تحلیلهای مدیریتی.
- فیلترهای جستجوی پیشرفته: جستجوی سریع و فیلتر بر اساس دپارتمان، نقش، پروژه و بازههای زمانی سفارشی برای نمایش دقیق دادهها.
- گزارش سریع ساعات کاری و خلاصه وضعیت حضور اضاقه کاری و غیبت ها در بازههای پرداخت:
- رنگبندی و نمایش سفارشی وضعیتهامانند مرخصی، ماموریت و غیبت برای تسهیل در مدیریت و مشاهده سریع.
- گزارشگیری جامع و دقیق برای تحلیلهای منابع انسانی به تفکیک فردی، دپارتمانی یا پروژهای برای تصمیمگیری بهتر.
05
مدیریت کاربران
- امکان تعریف سطوح دسترسی به تعداد نامحدود
- امکان تعریف نامحدود کاربران و مشخص کردن دسترسی و یا عدم دسترسی به سطوح خاص
- امکان فعالیت در چند شرکت با یک نام کاربری برای کاربران خاص مانند حسابداران و حسابرسان
- امکان ثبت نامحدود نقش برای کاربران و دادن مجوز به نقش ها